maandag 18 maart 2013

(Tag) 7 things that make me feel home.

Img_2522_grande_large
Iedereen heeft wel z'n dingetjes waardoor je het gevoel hebt om thuis te zijn. Dingen die je blij maken en een warm gevoel geven van binnen. Vandaag vertel ik mijne, en hierbij vraag ik aan Anouk of zij deze tag ook wil uitvoeren.

Tumblr_min5t2kn621qastggo1_500_large
Een lekker warm zacht tapijt. Zachte woldraden tussen mijn tenen, heerlijk gevoel. Dit is ook zeker één van de dingen die mij echt het gevoel geven thuis te zijn.

Tumblr_mjum38vtdv1rsyyyao1_500_large
Lekker eten, wie houdt er nou niet van? Zachte romige smaken die smelten op je tong. Keiharde nootjes, met een heerlijke structuur. Ook dit laat mij thuis voelen.

Ef37ad83a650590973345a5e770caa0a_large
Een heerlijke zoete huisgeur, wat houd ik daarvan.

1_large
Mooie meubels, hier word ik toch zo blij van. En ik krijg hierdoor vaak inspiratie voor de sims.
Mebruwsvobdlvfataa_large
Als ik met de goede mensen in de buurt ben, kan ik losgaan en mezelf zijn, zonder bang te zijn of ze me wel goed genoeg vinden. Dit laat me zeker thuis voelen.

Bfovsircqaarps0_large
Een superzacht knuffelbaar huisdier, die laten mij nooit in de steek.

En als ik me niet hoef te vervelen, en leuke dingen kan doen met degene met wie ik ben dan voel ik me supergoed in mijn vel.

Xjes

1 opmerking: