zondag 10 maart 2013

Don't worry, be happy.

Tumblr_mjep1jxqi91r0ialto1_500_large
Iedereen heeft wel eens een dip. Gewoon verdrietig zijn. Of dat nou een rede heeft of niet, er is altijd een manier hoe je weer een lach op je gezicht tevoorschijn kan halen. Een lach is de mooiste make-up die je kan dragen.




Kijk plaatjes waar je blij van word. Zelf word ik blij door te kijken naar foto's van Justin Bieber, of tekeningen van eenhoorns. Die twee dingen passen niet echt bij elkaar, maar ik word er wel een stuk vrolijker op.


Ik weet niet waarom ik daar blijer van word, maar het vrolijkt me echt op.

Luister naar vrolijke liedjes, of liedjes die je moed inbrengen. Hier een paar voorbeelden daarvan:

- Justin Bieber & Carly Rae Jepsen - Beautiful
Dit liedje is supermooi, en hij staat op dit moment bij mij ook op herhalen. Dit is op dit moment echt mijn favoriete liedje. De twee stemmen zijn verschillen maar gaan heel goed samen.

- Jason Mraz - I won't give up
Dit liedje spreekt mij echt moed in.

- Justin Bieber - Be alright
Dit liedje is supermooi, en alles komt goed.

- David Guetta - She wolf
Ik word hier gewoon helemaal uit mijn dip door gehaald. Het word door iemand gezongen waar ik nu de naam even niet van weet.

Lees inspirerende teksten:








Als je verdrietig bent, weet dat er altijd iemand is die voor je klaar staat. Je bent er niet alleen voor, ook al denk je dat je dat wel bent. Soms helpen de mensen van wie je het 't minst verwacht je het meest. Dus lach, verdrietig zijn is nergens voor nodig.

Xjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten