woensdag 20 maart 2013

Gymmen...

Tumblr_mjvw81qf3x1s26hrwo1_500_large
Het is niet sporten, waar ik een hekel aan heb. Dansen (Mijn momentele sport) doe ik met plezier, en het is uitgegroeid tot een hobby voor me. Maar gymmen, dat is iets anders. Vooral het feit dat ik steeds de eerste twee uren gym heb. Tips om mooi en fris weer het klaslokaal in te kunnen.


293704645_b4c6dab8ed99_large
Douchen maakt je al gelijk een stuk frisser. Maar heb je geen douches in je kleedkamer, vind je het gewoon niet fris of schaam je je voor je uiterlijk? Niet erg, met wat deodorant ben je niet frisser, maar voel je je wel een stuk frisser. Wat je ook kan doen is een washand mee naar school nemen en wel even je gezicht en oksels wassen. Zelf volg ik deze tips niet op, omdat niemand onze kleedkamerdouches gebruikt, omdat ze eigenlijk gewoonweg smerig zijn om te gebruiken.

Tumblr_mjs0ztoskb1s7uuhio1_250_large
Neem wat handige make-up spulletjes mee zoals blush, lipgloss en mascara. Deze drie dingen alleen al kunnen een gezicht in nood redden. Smeer geen dikke producten op, want dit verstopt je poriƫn, waardoor je huid niet kan ademen en je zweet blijft zitten. Gebruik ook ABSOLUUT GEEN zalf of creme.

486089_352754864836177_123910077_n_large
Wil je je haar in een staart, gebruik dan niet de staart waarmee je hebt gegymt. Laat je haar eerst even ademhalen, was het desnoods nog even snel met alleen water of droogshampoo, borstel het goed door en doe daarna een staart in je haar. Ziet er ook een stuk frisser uit. Laat je haar liever niet los hangen, want dan heb je het een stuk warmer. Natuurlijk kan een vlecht, of iets anders wat je haar bij elkaar houdt ook heel goed.

Tumblr_mjz13yayeh1s4fcs7o1_500_large
Draag na gym een lekker zomers setje, niet iets dat zo koud is dat je bevriest, maar wel iets waardoor je even kan afkoelen. Daarna trek je er gewoon een vest of jasje overheen, zodat je het nooit te warm of te koud hebt.

Dit waren mijn tips, ik hoop dat ze in de smaak vielen.

Xjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten