vrijdag 15 maart 2013

BBB (Bye Bye Beugel)














Gister was het ein-de-lijk zover. Mijn beugel mocht eruit. Ik was superblij, maar toen bleek dat mijn onderste beugel er nog een week in moest blijven. Nog even doorzetten dus, maar je ziet hem toch niet. Dit is hoe mijn tanden er nu uit zien.

















(Op deze foto lijken mijn tanden geel, niet op letten want ze zijn niet echt zo geel, maar de foto's zijn met mijn webcam gemaakt). Ik ben superblij met het resultaat. Ik wil geen foto laten zien van hoe mijn tanden er eerst uit zagen, want dat ziet er echt verschrikkelijk uit. Om het te omschrijven: Mijn achterste tanden stonden te erg naar achter, en iets meer naar binnen te ver naar buiten en tussen mijn twee hazentanden (zo noem je die tanden toch?) zat een grote spleet.





















































Ik ben superblij met het resultaat, ziet er netjes uit toch?

Xjes

2 opmerkingen: