woensdag 13 maart 2013

My bloghistory

Tumblr_mh7p5jrzjq1qil418o1_250_large
(Sorry voor het late artikel) Als je blogt heb je na een tijdje een blog-geschiedenis opgebouwd. Dit bestaat onder andere uit:

* Hoe je met bloggen in aanraking bent gekomen
* Waar je over blogt
* Hoe je op dit onderwerp bent gekomen

Ik hoop in dit blogbericht alle vragen te beantwoorden. Ik ga niet elke vraag individueel beantwoorden, maar ik schrijf gewoon een stuk tekst.



Van jongs af aan is schrijven al een passie geweest. Ik schreef verhalen, kleine boekjes, brieven naar niemand, gedichtjes etc etc etc... Ik begon eerst verhalen te schrijven via wattpad, maar mijn verhalen werden door maximaal 5 mensen bekeken. Toen kwam ik in aanraking met beautyblogs, door vriendinnen en nichten. Ze konden maar niet stoppen met over bepaalde blogs praten. Toen dacht ik: ''Ik wil dat ook!''. Ik heb één van de blogs die ze opnoemde in mijn handpalm geschreven en heb hem thuis bekeken. Ik had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht. Maar later kwam ik in aanraking met andere blogs, door naar haar reacties te kijken.

Tumblr_mjm4oqh3uv1r54gqno1_250_large

Ik kwam in aanraking met onder andere Teskuh.nl , en ik werd behoorlijk enthousiast over alle mogelijkheden met een blog. Toen had ik mijn eerste profiel op blogger aangemaakt, maar na een paar artikeltjes liet ik die met rust.

Tumblr_mfy0qxoqig1r1i2who1_400_large

Ik kwam een paar jaartjes daarna door mijn broer op de site freewebs terrecht, geen idee of één van jullie die site kennen. Daar schreef ik altijd hele verhalen op, en wat ik die dag heb gedaan. Dit vond ik wel superleuk, maar ook liet ik dit na een paar artikels stil liggen. Maar na een jaar kreeg ik een e-mail, dat als ik niet snel op mijn site zou komen, mijn profiel verwijderd zou worden. Dat wilde ik niet, ik wilde die verhalen bewaren en ik kwam snel weer online. Ik vond het weer superleuk om te doen.

Tumblr_mjlx3rdobs1s2kw30o1_500_large

Toen besloot ik toch weer om blogger te gaan gebruiken, dat is dit account geworden, waar je nu op aan het lezen bent. Ik blog over lifestyle, en soms een stukje beauty. Omdat ik andere blogs met dit onderwerp superleuk vond, heb ik het ook gekozen. Ik vind bloggen nog steeds superleuk en ik hoop nog lang te blijven bloggen.

Xjes

2 opmerkingen: