woensdag 13 maart 2013

Jeugd-dingetjes

Tumblr_mc5spcgze21ryy5rdo1_500_large
Iedereen heeft wel dingetjes die je in je jeugd hebt gedaan. Bepaalde programma's die je op TV hebt gekeken,  muziek die je hebt geluisterd, spelletjes die je hebt gespeeld en ga zo maar door. Ik deel vandaag mijn 'jeugd-dingetjes' met jullie, van mijn kindertijd tussen de 4 en 7 jaar.




Tumblr_mj5e6ph2kp1qhuyj2o1_500_large
De sims is zeker een jeugd-dingetje van me. Ook al was dat natuurlijk niet de sims 3, ik vond des tijds sims 1 en 2 al geweldig. Ik had ook aardig wat uitbreidingspaketten. Ik geef toe, ik vind de sims nog steeds superleuk om te doen. Maar ik doe het niet meer zo fanatiek als vroeger.


Elke avond sprong ik op de bank, en ging ik naar nickelodeon. Het huis anubis was echt iets wat ik geen één  keer heb gemist. Ik heb alle films ervan gezien en ze waren stuk voor stuk ge-wel-dig. Ik had een huis anubis broodtrommel, beker, fanboekje, dvd-boxen en stuk voor stuk alle films.


Jetix & Fox kids, oh oh wat keek ik dat vaak. Pokemon, rocket power, kids from room 402, what's with Andy en beugelbekkie. Echt programma's die stuk voor stuk geweldig waren!


En natuurlijk Pokémon, iets wat ik supervaak keek, maar ook speelde op de nintendo ds.

Xjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten