zaterdag 9 maart 2013

Gliss Kur haarverzorging




















De Gliss Kur hair repair producten van Schwarzkopf hebben gelijk mijn aandacht getrokken op het moment dat ik de etos inliep. Dit product is verzorgens als een serum, en licht als een spray, tenminste dat vermeld de verpakking. Wat mijn mening over dit product is lees je in dit artikel.

























De geur... is moeilijk te beschrijven. Het heeft iets zomers, maar is toch een neutrale geur. Je haar gaat er gelijk een stuk frisser van ruiken. Het feit dat je het niet uit moet spoelen, maakt het gelijk een stuk makkelijker als je geen tijd hebt om je haar te wassen maar toch verzorgd haar te hebben dat lekker ruikt.
























Het heeft niet 100% mijn gespleten haarpunten behandeld. Het heeft ze wel een stuk minder erg gemaakt, wat ik al een wonder vind.





















Omdat één stuk 6 euro 60 kostte, en twee flessen 7 euro heb ik er twee mee naar huis genomen. Eentje zit nog helemaal vol, en eentje heb ik een weeklang elke dag een keer gebruikt. Wat ik met de volle ga doen weet ik nog niet, want ik er zit 200 ML in, waar ik waarschijnlijk nog heel lang mee kan doen. Heb je interesse in dit Gliss Kur product? Laat het me weten.

Xjes

4 opmerkingen:

  1. KLinkt als een heel fijn product. Ik vind Gliss Kur sowieso heel fijn.
    Trouwens, ik zie dat dit je eerste artikel is en dit de eerste comment. Super leuk :)!
    Heel veel plezier met bloggen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Het product klinkt bere fijn!
    Succes met je Blog!
    With lots of Love,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen